REGULAMIN OBIEKTU: Zapoznanie się z regulaminem stanowi obowiązek każdego Gościa. Nieznajomość regulaminu nie zwalnia od przestrzegania zasad obowiązujących w obiekcie:

  • Gość zobowiązuje się do terminowego odbioru domku lub pokoju i uiszczenie opłaty,
  • udostępnienie domku lub pokoju następuje dopiero po uregulowaniu pełnej opłaty za pobyt,
  • rezygnacja z wynajmu/ skrócenie pobytu uważa się jako odstąpienie od umowy,
  • wpłacony zadatek nie podlega zwrotowi,
  • przerwanie/skrócenie pobytu przez Gości nie obciąża finansowo Wynajmującego,
  • w dniu przyjazdu Najemca, w celu potwierdzenia rezerwacji, ma obowiązek okazania dokumentu z fotografią,
  • Gość nie może użyczyć ani oddać domku lub pokoju w podnajem,
  • Wynajmujący nie ponosi odpowiedzialności za przedmioty wartościowe lub pieniądze pozostawione w domku lub pokoju,
  • przestrzeganie przepisów ppoż, sprzątanie podczas wynajmu w całości należy do Gości,
  • w domku i pokoju obowiązuje bezwzględny zakaz palenia tytoniu,
  • zachowanie Gości nie może zakłócać spokojnego pobytu innych Gości,
  • domek lub pokój należy zostawić w stanie uporządkowanym: umyte naczynia, wyniesione śmieci,
  • w przypadku zagubienia klucza, Gość obciążony zostanie opłatą w wysokości 50 zł.,
  • zameldowanie od godz. 14.00, wymeldowanie do godz. 10.00. 

Wpłata zadatku oznacza akceptację powyższego regulaminu.