REGULAMIN OBIEKTU: Zapoznanie się z regulaminem stanowi obowiązek każdego Gościa. Nieznajomość regulaminu nie zwalnia od przestrzegania zasad obowiązujących w obiekcie:
- Gość zobowiązuje się do terminowego odbioru domku lub pokoju i uiszczenie opłaty,
- udostępnienie domku lub pokoju następuje dopiero po uregulowaniu pełnej opłaty za pobyt,
- rezygnacja z wynajmu/ skrócenie pobytu uważa się jako odstąpienie od umowy,
- wpłacony zadatek nie podlega zwrotowi,
- przerwanie/skrócenie pobytu przez Gości nie obciąża finansowo Wynajmującego,
- w dniu przyjazdu Najemca, w celu potwierdzenia rezerwacji, ma obowiązek okazania dokumentu z fotografią,
- Gość nie może użyczyć ani oddać domku lub pokoju w podnajem,
- Wynajmujący nie ponosi odpowiedzialności za przedmioty wartościowe lub pieniądze pozostawione w domku lub pokoju,
- przestrzeganie przepisów ppoż, sprzątanie podczas wynajmu w całości należy do Gości,
- w domku i pokoju obowiązuje bezwzględny zakaz palenia tytoniu,
- zachowanie Gości nie może zakłócać spokojnego pobytu innych Gości,
- domek lub pokój należy zostawić w stanie uporządkowanym: umyte naczynia, wyniesione śmieci,
- w przypadku zagubienia klucza, Gość obciążony zostanie opłatą w wysokości 50 zł.,
- zameldowanie od godz. 14.00, wymeldowanie do godz. 10.00.
Wpłata zadatku oznacza akceptację powyższego regulaminu.